Windows Phone

Well hello there.

Laat ik me eens netjes voorstellen, ik ben dus Bruce, de ene helft van ‘The Workingmen’. Harde werker en wordt vaak omschreven als een workaholic. Hence the name ‘The Workingmen’.

Maar het blogje van vandaag gaat over de Windows Phone (WP in short), ik ben sinds een maand, de trotse eigenaar van de ‘kleine’ phablet Nokia Lumia 1520. Na eerst wat gezeik over het besturingssysteem van de WP genaamd, Windows (shocker innit), gelezen en gehoord te hebben. Dacht ik van fuck it, ik neem gewoon een WP. Dit kwam ook omdat ik heel erg zat te twijfelen over wat ik na me BlackBerry zou nemen.

Overstappen naar een touch-toestel zat eraan te komen en na nu ondertussen zo’n 3 jaar ervaring met me iPad, kwam ik er toch achter dat Apple niet echt mijn ding is. Begrijp me niet verkeerd, Apple is een redelijk fijn besturingssysteem. Maar ik blijf een zwak voor Windows/Microsoft hebben.

Vandaar dus dat ik de Lumia 1520 heb genomen. Ding werkt toch echt verdomde fijn en zelfs de apps (wat het manco van WP is) zijn handig. Ik bedoel het belangrijkste qua apps dat is er, LinkedIn, Facebook, Twitter, Whatsapp en het mobiel bankieren (in mijn geval de ING). Alles wat ik gebruik, dat is er.

Dus ik heb persoonlijk niks te klagen over WP, moet zelfs toegeven ondanksbdat de Lumia 1520, de grootste Phablet is die er op de markt is, ligt het heel makkelijk in de hand.

De Phablet is ook een zeer makkelijk ding, eerlijk gezegd laat ik steeds vaker me iPad links (of rechts) liggen en gebruik ik bijna overal me Phablet voor.

Dus het moraal van dit verhaal, ga niet af op verhalen van andere mensen, probeer het gewoon. Kom erachter via de first hand manier.

Ik verlaat jullie voor vandaag met de bovenstaande wijsheid.

Ciao Bruce

Blogged from my Windows Phone

Leave a comment